Kako angažovati SEO stručnjaka i biti siguran da je uradio dobar posao? Proverite da li SEO optimizacija daje rezultate na vašem sajtu uz ovih 5 alata.




Igra prestola je najpopularnija serija engleskog govornog područja u Srbiji. Na infografici možete pogledati kako se to odrazilo na obim pretraga na Googlu.

Igra Prestola Srbija

Skinite sliku u punoj rezoluciji ovde.

 

Podelite jednostavno sliku na vašem sajtu kopiranjem koda

Koliko je Igra prestola popularna u Srbiji?

Koliko je Igra prestola popularna u Srbiji?

Igra prestola je najpopularnija serija engleskog govornog područja u Srbiji. Koristili smo pretrage na Googlu na području Srbije kao merilo popularnosti – pozitivne ili negativne, i odnosu na druge serije iz ove kategorije, Igra prestola je ubedljivo na prvom mestu (nije i najpopularnija strana serija ali o tome nekom drugom prilikom).

Postoje dve dimenzije koje su bitne – najbolji rezultat i prosečan rezultat. Najbolji rezultat obično je u funkciji pojedinačnih epizoda, radnje, likova i slično, dok je prosečan merilo popularnosti i van sezone, kada se serija ne prikazuje. Po obe ove dimenzije Igra prestola je najpopularnija u Srbiji, i jedina je koja beleži konstantan i značajan rast iz sezone u sezonu.

U poređenju sa prvom sledećom serijom (Dva i po muškarca), obim pretrage na Googlu vezanih za Igru prestola je čak 2,75 puta veći.

Što se tiče popularnosti pojedinačnih epizoda, premijere i finala su uglavnom najpopularnije epizode u sezoni. Izuzetak su bile epizode u kojima je dolazilo do velikih preokreta u radnji i smrti bitnih karaktera. Jedan posebno zanimljiv rezultat je s kraja maja 2014. kada nije emitovana epizoda „Planina i Kobra“ zbog praznika u SAD-u, što je bio drugi po veličini dnevni obim pretrage u četvrtoj sezoni.

igra-prestola-1

Popularnost vladarskih kuća

Popularnost vladarskih kuća

Što se tiče vladarskih kuća koje imaju dovoljno velik obim pretrage da se nađu u statistici, Lanisteri su na prvom mestu u Srbiji ispred Starka (sa malim zaostatkom), Targarjena, Barateona i Tirela. Ovo je zanimljivo jer bitno odudara od statistike u ostatku sveta u kojoj su Lanisteri na četvrtom mestu po popularnosti, samo ispred Tirela.

Ponovo treba napomenuti da popularnost može biti pozitivna ili negativna. Postupci nekih članova ove kuće koji bi se mogli nazvati nemoralnim, da se ne upotrebi gora reč, takođe mogu biti razlog popularnosti, ali svakako ne govorimo o podržavanju tih postupaka.

Bitno je napomenuti da kuća Stark ima najveći obim pretrage van sezona, što govori da ukoliko postoji kuća sa kojom se u Srbiji ljudi najviše identifikuju onda je to ona, iako u ukupnom obimu malo zaostaje za kućom Lanistera.

igra-prestola-2

Popularnost glavnih karaktera

Popularnost glavnih karaktera

Tri najpopularnija karaktera u seriji Igra prestola u Srbiji su Deneris Targarjen, Džon Snežni i Tirion Lanister, posmatrano po obimu pretraga na Googlu. I dok popularnost Džona i Tiriona prati radnju serije i epizode u kojima su glavni likovi, Deneris uspeva da održi popularnost i van sezone.

Radnja poslednje epizode pete sezone i pitanje o njegovoj daljoj sudbini prouzrokovala je nagli skok popularnosti Džona Snežnog krajem juna 2015. Obim pretraga u nedelji nakon emitovanja finala pete sezone bio je toliki da je čak 5,26 puta veći od najvećeg Tirionovog (nakon epizode „Planina i Kobra“ u četvrtoj sezoni) i 6,25 puta veći od najvećeg Denerisinog (pretposlednja i poslednja epizoda pete sezone).

igra-prestola-3

Popularnost termina serije Igra prestola

Popularnost termina serije Igra prestola

Jedna od najzanimljivijih stvari u umetnosti je kada knjiga, film, serija ili nešto četvrto postane deo popularne kulture i uđe u jezik i svakodnevicu. Na taj način su i neki termini serije Igra prestola postali deo govora što se ogleda u pretragama ovih termina. Na grafiku su prikazane dve takve fraze koje svoju popularnost duguju seriji Igra prestola.

igra-prestola-4



Internet marketing nije lak. Naučite da čitate između redova profesionalnih preporuka i pronađite alat koji daje najbolje rezultate za vaš posao.